Convegno e Assemblea dei Soci dell’AISS 2022

Il Convegno e l’Assemblea dei Soci dell’AISS si svolgeranno a Procida dal 30 settembre al 2 ottobre 2022. Leggi il secondo comunicato.

ESITO del concorso per una borsa di studio

È stato pubblicato l'esito del concorso per una borsa di studio a progetto

Pontillo

Tiziana Pontillo

PROFESSORE ASSOCIATO

Università degli Studi di Cagliari

Tiziana Pontillo is a Senior Lecturer in Sanskrit (2002-) at the Philology, Literature and Linguistics Department of Cagliari. She is the author of more than 80 contributions mainly on Sanskrit Technical Literature, among which Rule-extension strategies in Ancient India (Frankfurt a.M.: Peter Lang 2013), co-authored with Freschi. She has been principal investigator of two Research projects, respectively (2008-2011) on Pāṇini’s zero-morphology and (2012-2015) on the Vrātyaphenomenon. In Signless Signification in Ancient India (London: Anthem 2012), coedited with Candotti, and The Volatile World of Sovereignty (Delhi: DK 2015) coedited with Bignami, Dore and Mucciarelli, she partially collected the relevant results.